Kategóriák

Vásárlási információk

RedKoala Opel alkatrész vásárlási információk - nehogy eltévedj vásárlás közben :)

 

RedKoala Opel alkatrész vásárlási információk - RedKoala Opel Alkatrész Szaküzlet


Áruházunk működése

 

A termékek oldalán a "kosárba" gombra klikkelve rakhatod be az egyes termékeket a kosárba. Ezt bármikor, a megrendelés elküldése előtt törölheted, módosíthatod. Ha módosítottad, akkor a kosár tartalmát frissítened kell. Ha elhatároztad, hogy vásárolsz, akkor a "pénztár" gombra kattintva, az űrlaprészek kitöltésével küldheted el a rendelést. Ez az űrlap kéri megadni a neved, szállítási címet, telefonszámod, e-mail címedet, stb. A vásárláshoz nincs szükség külön regisztrációra.
Ha minden megfelelő, akkor a "rendelés jóváhagyása" gombra kattintva érvényesítheted a megrendelést. Adatbeviteli hibák javítására, módosításokra a megrendelés elküldése után a webáruház felületén nincs lehetőség. Ha mégis bármilyen probléma felmerülne (pl: más címre kellene küldeni, rossz a darabszám stb.), az ügyfélszolgálatunk rendelkezésedre áll a módosításban.


A rendelés írásban megkötött szerződésnek minősül, iktatjuk, 5 évig hozzáférhető marad. A megrendelés nyelve magyar és kinyomtatható.
Megrendelésre elött lehetőséged van kitöltened az itt található űrlapot, és mi e-mailben, vagy telefonon erre válaszolva adunk egy árajánlatot, amely tartalmazza az áruval kapcsolatos információkat. Ennek jóváhagyása e-mailben, vagy telefonon történik.
A honlapon hozzájárulhatsz ahhoz, hogy a későbbiekben profi hírleveleket kapj tőlünk. Természetesen nem kötelező a hírlevél kérése és ha ezt megtetted, akkor is bármikor visszamondhatod a fiókodban, de erre minden tőlünk kapott e-mailben is megadjuk a lehetőséget. A hírlevéllel célunk az, hogy előnyhöz juss: időben értesülj az ajándékba kapott kuponod beváltásáról, a téged érdekelhető új termékekről, akciókról. Hírlevelet csak kérésre küldünk.


Előfordulhat, hogy a kért hírlevélen túl speciális riportokat is küldünk számodra, melyek azonban mindig pusztán ismeretanyagok, és nem reklám illetve kereskedelmi anyagok.
A vásárlási folyamat során elkérjük a telefonszámodat is, hogy fel tudjunk hívni a kiszállítással kapcsolatos egyeztetés, vagy bármiféle, a nálunk való vásárlással kapcsolatos dolog vagy probléma miatt. A kiszállítás napközben történik, ezért kiszállítási címként mindig a napközbeni tartózkodási helyedet add meg.
A megrendelés beérkezését a rendszer automatikusan azonnal, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja a megadott e-mail címre. A megrendelések feldolgozása, a termékek kiszállítása általában munkanapokon 8.00 és 16.00 óra között történik, munkaszüneti napokon és hétvégén a feldolgozás, kiszállítás szünetel. Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 9.00 és 15.00 óra között áll rendelkezésedre. Munkaszüneti napokon és hétvégén ügyfélszolgálatunk szünetel. Terméket megrendelni online módon természetesen a hét minden napján, a nap 24 órájában lehetséges.
Áraink forintban értendők és minden esetben tartalmazzák az ÁFA-t.



 

Szállítás, áruátvétel, fizetés

 

A szállítás GLS futárszolgálattal háztól házig történik napközben. Rendelés esetén egységesen bruttó 1250 Ft szállítási költséget számítunk fel, melyet a weboldalunk a rendelés folyamán automatikusan számol. A megrendelt áruk értékének kiegyenlítése és a szállítási költség megfizetése a választásod szerint történhet banki előre utalással vagy utánvétes kifizetéssel. Ezt a díjat az áruk megrendelésekor, a vásárlási folyamat végén megjelenítjük, az a rendelés részét képezi, a számlán, mint közvetített szolgáltatást jelenítjük meg. A szállítási díj a számla végösszegének kerekítése miatt 1 - 4 forintal változhat.
A szállítási határidő általában 2 munkanap, de kiszállítás előtt felvesszük veled a kapcsolatot e-mailben, vagy telefonon. Kérjük azt a szállítási címet add meg, ahol napközben tartózkodsz. Kérjük azt a telefonszámot és email címet add meg nekünk, ahol biztos elérhetünk.

Csomagolóanyagként jobbára kartondobozt alkalmazunk, de ha a termék mérete, vagy más miatt ez nem megoldható, akkor alternatív csomagolást választunk.
A csomagolási és a fuvarozó cégek felé irányuló minden egyéb költség minket terhel.

A RedKoala Opel Alkatrész Szaküzlet székhelyén (fizikai üzletünkben) lehetőség van a megrendelt áruk személyes átvételére is. Ebben az esetben szállítási díj természetesen nem fizetenő.

Bízhatsz benne, hogy szerződött szállítóinkkal segítségével a megrendelt árut gyorsan megkapod.


Címünk: Autósbolt Szekszárd 7100 Rákóczi u. 30
GPS koordináta: N 46°21´14.44´´ ; E 18°42´11.99´


Nagyobb térképre váltás

Kérjük, hogy az áru átvételekor a futár jelenlétében győződj meg a csomagolás sértetlenségéről!
Amennyiben a csomagolást sérültnek vagy nyomódottnak látszik, bontsd fel a futár jelenlétében a csomagot és ellenőrizd az áru épségét.
Sérülés esetén vetess fel jegyzőkönyvet a szállítmányozóval.
A sérült termékek cseréjét a lehető legrövidebb idővel igyekszünk megoldani.
Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

A termékek árán és az esetleges szállítási költségen kívül más költséget nem számítunk fel, így csomagolási költséget sem.
Az áru kifizetése a csomag átvételekor a futárnak történik.
Ha utánvétes csomagban kérted az árut, akkor minden esetben kérdj a futártól készpénz átvételi elismervényt, mert erre szükséged lehet.
Ha cég nevére kérted a számlát, akkor a kézpén átvételről szóló elismervényt csatold a számla mellé, mert a könyvelésednek kellhet.


Minden küldeményről névre szóló számlát írunk, melyet a csomagban találsz. Ezen kívül a csomag tartalmaz egy gépelt leírást az elállási jogodról, amiről lejjebb olvashatsz. Fizetni magyar forintban tudsz. Az áru ára tartalmazza az ÁFA-t is.
A megrendelés elküldése után amennyiben úgy gondolod, hogy még sincs szükséged a termékre, úgy kérjük, hogy minél előbb jelezd ezt nekünk telefonon, vagy e-mailben, így megmentesz minket a felesleges számlázástól, csomagolástól, csomagküldéstől, egyéb kellemetlenségtől, magadat pedig a csomag visszaküldésének a díjától.
Ha még a csomag elküldése előtt szólsz, úgy semmilyen költség sem terhel téged.


 

 

A vásárlástól való elállás joga

 

A termék kiszállításától számított 14 napon belül jelezheted, hogy a termékre nincs szükséged, vissza akarod küldeni nekünk.

RedKoala vásárlástól való elállás - RedKoala Opel Alkatrész Szaküzlet

Indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól az áru átvételététől számított tizennégy (14) naptári napon belül (első nap az áru átvétele utáni első naptári nap).
Ennek a módja az, hogy a fenti határidőn belül az elállási szándékodat megteszed szóban (személyesen a fizikai boltunkban, vagy telefonon), vagy írásban (postai levélben, vagy e-mailben). Az esetleges viták, félreértések elkerülése miatt javasoljuk az írásos módot. Erre az e-mail címre küldheted az elállási szándékodat: "redkoalaopelalkatresz kukac gmail pont com". Ez pedig a postacímünk: RedKoala Opel Alkatrész Szaküzlet - 7100 - Szekszárd - Rákóczi u. 30. Arra kérünk, hogy várd meg a válaszlevelünket, vagy e-mailünket és amennyiben továbbra is ragaszkodsz az elállási jogodhoz, köteles vagy a terméket legkésőbb az elállási szándékod közlésétől számított tizennégy (14) naptári napon belül nekünk visszaküldeni.
Az elállási jog gyakorlásakor az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket te viseled, ami azt jelenti például, hogy utánvétes csomagot nem fogunk átvenni! Kérünk, hogy normál postacsomagban úgy juttasd el nekünk a terméket, ahogy azt tőlünk megkaptad: tisztán, az átadott csomagolásával, a megkapott dokumentumokkal együtt.
Az eredeti csomagolás felbontása után is élhetsz az elállási jogoddal és a terméket kipróbálhatod de ha nem megfelelő a számodra, akkor nem használhatod!

A jogszabály alkotóinak célja az, hogy az online vásárlás körülményeit hasonlóvá tegyék a fizikai üzletekben való vásárláshoz. A fizikai üzletekben a terméket a vásárlás előtt a kezedbe tudod venni, megtudod szemlélni minden oldalról stb. és az összkép alapján döntesz, hogy megvásárolod-e a terméket vagy sem. Az online vásárlás esetén a termék kézbevétele, a fizikai valóságában való megszemlélése képernyőn keresztül lehetetlen...az csak és kizárólag a vásárlás után, a csomag kibontása után történhet meg. Így a weben való vásárláskor kiszolgáltatotabb vagy, ezért a weben vásárolt terméket a kézhezvétel után felpróbálhatod, kipróbálhatod és ha nem azt kaptad, amire számítottál, akár vissza is küldheted. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetőséged az áru megvizsgálására, kipróbálására. Viszont ez az elállási jog nem tartalmazza azt, hogy a termékeket akár 2 hétig használd is!...Ezért igyekszünk a részünkről az alkatrészeket sok jó minőségű képpel, akár videókkal szemléltetni azért, hogy minél többet tudj meg egy termékről, anélkül, hogy a kezedbe vetted volna. Javasoljuk, hogy megrendelés előtt pontosan keresd ki a kocsidhoz való alkatrészt! Ha nem vagy biztos a dolgodban kérj tőlünk segítséget telefonon (+36-20-965-5494), vagy adatlapon. Könnyű belátni, hogy sem neked, sem nekünk nem jó, ha napokig utaztatunk egy terméket oda-vissza.

A használatból eredő károk (pl.: sérülések, kopások) megfizetésére nem vagyunk kötelezhetőek. Lehetőség szerint őrízd meg a termékkel kapcsolatos okmányokat, papírokat. A csomag hozzánk történő beérkezését követően, videókamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése miatt alkalmazzuk ezt, hogy lássuk, hogy a visszaküldött termék pl. sérült-e, vagy hiányos. A visszaküldött csomagnak tartalmában azonosnak kell lennie az eredetileg elküldött csomag tartalmával (termék + minden tartozék). Ha nem azt a terméket kapjuk vissza, amit elküldtünk, (pl: hiányzik a csomagból, vagy az alkatrészből egy tömítés, ami eredetileg benne volt) akkor nem vagyunk kötelezhetőek az áru visszavásárlására. Ha élsz az elállási jogoddal, akkor kötelesek vagyunk az általad kifizetett összeget (termék ára plusz(+) első szállítási díj) az áru visszaszolgáltatását követő tizennégy (14) napon belül visszatéríteni. A visszatérítés általában átutalással történik.



 

Garancia, szavatosság

 

Célunk, hogy elvárásaidat túlteljesítsük, különös figyelmet fordítva az esetleges reklamációkra. Ennek szellemében minden problémás esetet a lehetőség szerint a legrövidebb idő alatt feszültségmentesen igyekszünk megoldani.

 

A garancia, szavatosság jogintézménynek kettő területe van.

Az egyik a szavatosság, amelyben azért vállalunk felelősséget, hogy az eladáskor hibátlan terméket adtunk át neked, tehát a terméknek nincs olyan rejtett hibája, amely csak később fog kiderülni. Vásárlástól számított 6 hónapig nekünk, eladóknak kell bizonyítanunk, hogy kifogástalan volt a termék az eladás pillanatában. 6 hónap lejárta után neked, mint vevőnek kell bizonyítanod, hogy vétlen vagy a meghibásodásban, ami már eladáskor benne volt az áruban, de az átadáskor még nem lehetett észlelni azt. A szavatosságot a vásárlástól számított 24 hónapon belül érvényesítheted.

A másik a jótállás, (köznyelvben „garancia”) ami azt jelenti hogy mi, mint kereskedők garantáljuk, hogy az általunk eladott áru 12 hónapon belül kifogástalanul fog működni, és ez alól a felelősség alól csak akkor mentesülünk, ha bizonyítani tudjuk, hogy te, mint vevő rendeltetésellenesen használtad, építetted be a terméket.

 

Szavatossági vagy jótállási igényedet a következő feltételek együttes meglétével érvényesítheted:

- a termék szakműhelyben, és a járműgyártó előírásainak megfelelően lett beépítve, üzembehelyezve

- a terméket rendeltetésszerűen, normális utcai és üzemi körülmények között használod

- a terméket a gyártója által meghatározott járműbe szereltetted be, átalakítás nélkül

- a meghibásodás nem a termék természetes elhasználódásából következett be

- jótállás és szavatosság esetén is a határidőkön belül jelentetted be a meghibásodást

 

A termék meghibásodását az opeleseknek.hu/opelshop ügyfélszolgálatán kell bejelentened.

Bejelentéseddel az igény megalapozottságának elbírálását kezdeményezed, mely szakszerű elvégzése érdekében a következőket szükséges biztosítanod:

- kérjük visszaadni a meghibásodott terméket

- kérjük az adásvétel létrejöttét és dátumát (a felelősségvállalás kezdetét) igazoló számla másolatát

- elkérjük a szakszervizben történt beszerelés, üzembe helyezés igazolásának másolatát (pl. számla, vagy javítási munkalap)

 

A bejelentést követően a meghibásodás tényének és okának feltárása végett bevizsgáljuk a terméket. Ha nem rendelkezünk a szakszerű bevizsgáláshoz szükséges tapasztalatokkal és technikai eszközökkel, a termék importőrét, gyártóját, vagy a gyártó által megjelölt szakszervizt bízzuk meg ezzel.

Az igény jogosságának elbírálása a vásárlás és beszerelés (üzembe helyezés) körülményeinek, valamint a meghibásodás tényének és okának ismeretében történik. Az elbírálás időtartama, amennyiben a bevizsgálást mi végezzük el 10 naptári nap, ha mással végeztetjük el, legfeljebb 30 naptári nap.

Ha a rendelkezésre álló adatok és szakvélemény alátámasztják az igényed érvényesítésének jogosságát, a meghibásodott terméket saját költségünkön megjavíttatjuk. Ha a javítás nem lehetséges, vagy aránytalan költséget eredményez, úgy kötelesek vagyunk az árut kicserélni. Ha a csere nem valósítható meg, árleszállítást kérhetsz, vagy elállhatsz a szerződéstől.

Ha az igény alaptalan és a bevizsgálást nem mi végeztük el, hanem tőlünk független külsős szakértő, akkor a bevizsgáltatás költségei téged terhelnek, ami költséget számlával igazolunk.
 

 

 

Általános tudnivalók

 

A RedKoala Opel Alkatrész Szaküzletben való böngészés, rendelés nincs regisztrációs feltételhez kötve.
A megrendelés akkor jön létre, amikor a megrendelést végső formájában jóváhagyod. A szerződés akkor jön létre, amikor a termék ellenértékét kifizeted. A létrejött szerződés írásbeli szerződésnek minősül, a szerződéskötés nyelve kizárólagosan magyar.
A RedKoala Opel Alkatrész Szaküzlet fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben azok adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, az adatokat törölje, és az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse.

Az interneten feltüntetett termék szállítására nem vagyunk kötelezhetőek, kivéve ha a megrendeléssel egyidőben az áru ellenértéke banki átutalással, vagy bármilyen más módszerrel megérkezett hozzánk. A webáruházba feltöltött képek egy része illusztráció, eltérhetnek a valóságtól. Az esetlegesen felmerülő adminisztrációs hibákért felelősséget nem vállalunk.


 

 

Személyes adataid védelme

 

 

RedKoala adatvédelmi nyilatkozat - RedKoala Opel Alkatrész Szaküzlet


A velünk közölt adataid nagyon értékesek. Nagyra értékeljük a bizalmat, hogy az adataidat tárolhatjuk. Ezért nagyon fontos a számunkra, hogy megértsd, hogyan gyűjtjük, használjuk és védjük a személyes adataidat. 
Az általad közölt információk segítenek abban, hogy folyamatosan fejlesszük, jobbá tegyük a honlapot, javítsuk a vásárlási élményt mindenki megelégedésére.

Milyen információkról van szó? Tipikusan név, cím, telefonszám, email cím megadásáról. Ezeken túl néha kikérjük a véleményed a lapról, a vásárlásról, vagy kérjük, hogy tölts ki egy kérdőívet. Ezek a te érdekedben vannak, hiszen a válaszokból látjuk, hogy merre fejlesszük tovább a webáruházat. A veled való levelezés során előfordulhat, hogy kérjük az autód adatait, vagy bármilyen olyan adatot, amely megkönnyíti az alkatrészkiválasztást. 
Az álatlad megadott adatokat tároljuk, vigyázunk rá, semmiképpen nem adjuk át, vagy adjuk el harmadik félnek. (kivéve a futárszolgálat részére, a termék házhoz juttatásához feltétlen szükséges adatokat) illetve ez alól kivétel még valamilyen bűncselekmény gyanúja, csalás gyanúja..stb. 

A megrendelés folyamán rögzített adatokat mindaddig rögzítjük, amíg nem kéred azok törlését. A regisztráció folyamán biztosított hírlevél kérés során megadott adatokat bizalmasan kezeljük, visszamondani lehetőséged van minden kiküldött e-mailben. Adataid törlését, módosítását bármikor kérheted írásban az redkoalaopelalkatresz [kukac] gmail [pont] com  e-mail címen. Az webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésednek rögzítésével elfogadod az általános szerződési feltételeinket, adatkezelési elveinket, ezekkel egyetértesz.

 

A sütik (cookie) használatáról

A RedKoala Opel Alkatrész Szaküzlet böngészése folyamán technikai információk is kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerverünk küld az általad használt böngészőnek, és amelyet a számítógéped tárol. Segítségével a webhelyek megjegyzik a látogatásával kapcsolatos információkat, például az általad használt nyelvet és egyéb beállításokat. Ezekkel az adatokkal gördülékenyebbé válik a honlapujainkon való következő látogatás, és könnyebb lesz a webhelyek használata. Leggyakrabban a regisztrált felhasználóink azonosítására, „bevásárlókosár” nyilvántartására, a látogatók nyomon követésére használjuk. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. Amennyiben nem szeretnéd engedélyezi a cookie-k használatát, a böngésződben akár le is tilthatod, de ez azt jelenti, hogy valószínűleg nem fognak jól megjelenni a weblapjaink, a webáruházunk bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak, illetve elképzelhető, hogy vásárolni sem fogsz tudni a shopunkban. Ezzel kapcsolatban Itt elérheted a Mozilla, a Chrome beállításait, leirásait.


RedKoala Opel Alkatrész Szaküzlet és Webshop vásárlási információk


 

a "RedKoala" -tól